مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:552021-01-16سياسي

پیشنهاد به رییس مجلس بابت اصلاح قانون عوارض 5 درصدی شهرداری ها از بلیت هواپیما


با بالاگرفتن موضوع حذف عوارض 5 درصدی شهرداری از بلیت هواپیما و تناقض در اجرای آن از سوی شهرداری ها، امروز رییس سازمان هواپیمایی از رایزنی با رییس مجلس بابت ضرورت اصلاح قوانین عوارض ایرلاین ها از سوی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چندی پیش رییس هیات مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با خبرگزاری فارس از پیگیری برخی نمایندگان مجلس برای تصویب عوارض جدید روی بلیت پروازها خبر داد و گفت: به تازگی برخی نماینده های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده اند، در بودجه 1400 رقمی به قیمت بلیت پروازهای خارجی اضافه شود و این رقم به اورژانس اختصاص یابد.

به گفته یونس دقیق کیا در حال حاضر چهار نوع عوارض شامل عوارض شهرداری ، عوارض هلال احمر ، عوارض فرودگاهی و عوارض ایمنی روی بلیت پروازها اعمال شده است و از مسافران دریافت می شود، وضع عوارض جدید تحت عنوان عوارض اورژانس مشکلی دیگر به مشکلات شرکت های هواپیمایی اضافه می کند.

به گفته رییس هیات مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی در گذشته هم که بحث تعریف عوارض هلال احمر روی بلیت پروازها مطرح شد، یاتا (انجمن بین المللی حمل ونقل هوایی) با طرح آن که این عوارض، عوارض خیریه محسوب می شود از کدگذاری آن خودداری کرد و قطعاً امکان کدگذاری این عوارض به عنوان عوارض اور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد به رییس مجلس بابت اصلاح قانون عوارض 5 درصدی شهرداری ها از بلیت هواپیما

پیشنهاد به رییس مجلس بابت اصلاح قانون عوارض 5 درصدی شهرداری ها از بلیت هواپیما