مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:452021-01-16اقتصادي

400 هزار بسته معیشتی هلال احمر در کشور توزیع شده است


از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 170 میلیارد تومان مشارکت های نقدی و غیرنقدی توسط هلال احمر جمع آوری و 400 هزار بسته معیشتی در کشور توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر ظهر امروز در آیین دهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی هلال احمر استان تهران که در شهرری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه کرونا اتفاقات خوبی در کشور افتاده و آمار تلفات کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

  وی با بیان اینکه در همه کشورها تلفات سنگین است، گفت: در کشورهای اروپا و آمریکا آمار فوتی های کرونا به شدت افزایش دارد و پیش بینی کرده بودند در این ایام تلفات در ایران بیش از هزار نفر باشد اما با همت همه مسؤولان و دست اندرکاران، پیک سوم را پشت سر گذاشتیم و تلفات دو رقمی شد که می توانیم به یک رقمی نیز برسانیم.

  دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع بسته های معیشتی ادامه داد: در این راستا در هلال احمر نیز اتفاق خوبی افتاده و تاکنون ده مرحله توزیع کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند انجام شده تا کمکی برای افراد مبتلا به کرونا باشد.

  قوسیان مقدم با اشاره به تأثیر تحریم ها در کشورمان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 170 میلیارد تومان مشارکت های نقدی و غیرنقدی توسط هلال احمر در داخل کشور جمع آوری و 400 هزار بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار بسته معیشتی هلال احمر در کشور توزیع شده است

400 هزار بسته معیشتی هلال احمر در کشور توزیع شده است