مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:452021-01-16اقتصادي

انتقال تنها دلفین برج میلاد به کیش/ «کاسیا» پس از سفر 40ساعته وضعیت مناسبی دارد


آخرین دلفین برج میلاد تهران به دلفیناریوم جزیره کیش منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، پس از طرح مسئله جابجایی تنها دلفین باقیمانده در مجموعه برج میلاد به نام کاسیا به دلفیناریوم کیش، با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر حمایت همه جانبه و تعامل با بخش خصوصی در جهت تسهیل و تسریع روند جابجایی، شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از شرکت های تابعه سازمان، آمادگی خود را برای همکاری در زمینه انتقال این دلفین اعلام کرد.

در نهایت با انجام هماهنگی های لازم و تقبل بخشی از هزینه انتقال از جمله هندلینگ فرودگاهی، زمینه ورود سریع کاسیا به کیش فراهم شد تا این دلفین شامگاه پنجشنبه 25 دی ماه جاری با برقراری یک پرواز ویژه به جزیره کیش وارد شود.

کاسیا یکی از دو دلفین، دلفیناریوم برج میلاد، از نوع پوزه بطری و ماده است که 9 سال سن دارد و پس از اینکه آلفا جفت او 29 آذر 98 به علت نارسایی قلبی تلف شد در برج میلاد تنها ماند.

کاسیا در نهایت پس از یک سفر پرزحمت و چند ساعته با مراقبت های کامل دامپزشکان و متخصصان آبزیان مجموعه دلفیناریوم کیش و تهران به جمع دلفین های کیش پیوست.

در حال حاضر کاسیا با گذشت حدود 40 ساعت از این سفر، وضعیت مناسبی دارد و در کنار دو دلفین دیگر در یکی از استخرهای دلفیناریوم کیش نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تنها دلفین برج میلاد به کیش/ «کاسیا» پس از سفر 40ساعته وضعیت مناسبی دارد

انتقال تنها دلفین برج میلاد به کیش/ «کاسیا» پس از سفر 40ساعته وضعیت مناسبی دارد