مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:452021-01-16پزشكي

امکان شعله ور شدن ابتلا به کرونا در کشور


زمانی می توانیم بگوییم در بیماریابی کرونا و انجام تست های سریع موفق عمل کرده ایم که تنها 5 درصد تست های انجام شده مثبت بوده و 85 درصد آن منفی باشد.

- ایسنا/زنجان معاون کل وزیر بهداشت گفت: زمانی می توانیم بگوییم در بیماریابی کرونا و انجام تست های سریع موفق عمل کرده ایم که تنها 5 درصد تست های انجام شده مثبت بوده و 85 درصد آن منفی باشد.

ایرج حریرچی ظهر امروز (27 دی ماه) در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان زنجان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، ضمن قدردانی از مردم با فرهنگ زنجان به خاطر رعایت خوب پروتکل های بهداشتی در ایام کرونایی، اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان توسط مسئولان با سیاست و تجربه خوب دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است که این مورد وظیفه مسئولان و مردم استان را سنگین تر می کند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به تجربیات متعدد بشر در خصوص بیماری های واگیر، بیماری کرونا تنها از طریق تزریق واکسن و ایمنی ایجاد شده هدف دار که ویروس انتقال پیدا نکند در جامعه کنترل می شود، افزود: بشر در بیماری های آبله و برخی از انواع فلج اطفال به مرحله ای رسیده که عامل بیماری را از بین برده است که برای رسیدن به این رویکرد، در خصوص کووید - 19 باید مرحله اول (تزریق واکسن و ایمنی ایجاد شده) را بگذرانیم، مگر اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان شعله ور شدن ابتلا به کرونا در کشور

امکان شعله ور شدن ابتلا به کرونا در کشور