مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:302021-01-16سياسي

انتخاب ایران به عنوان نایب رییس کمیته بررسی عضویت وابسته سازمان جهانی گردشگری


مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از انتخاب ایران به عنوان نایب رییس کمیته بررسی عضویت وابسته سازمان جهانی گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد قاسمی با بیان این خبر گفت: دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری با حضور در سه وبینار بین المللی روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

این وبینارها به ترتیب برگزاری عبارت بودند از سی و یکمین نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای سازمان همکاری های اقتصادی- اکو ، دومین نشست کارگروه اصلاح چارچوب حقوقی عضویت وابسته سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و کمیته بررسی تقاضاهای عضویت وابسته سازمان جهانی گردشگری .

محمد قاسمی افزود: سی و یکمین نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای سازمان همکاری های اقتصادی- اکو با شش کمیته گردشگری، راه و ارتباطات، تجارت، کشاورزی، صنعت و انرژی به صورت وبیناری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که در کمیته گردشگری آن سند مربوط به برنامه های اکو در بخش گردشگری مشتمل بر آخرین وضعیت عمل به تعهدات کشورهای عضو و همچنین مواردی که این کشورها آمادگی انجام آنها را در آینده دارند؛ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ادامه داد: در این کمیته، علاوه بر اینکه از اقدامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمینه میزبانی پنجمین جشنواره غذای اکو- ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب ایران به عنوان نایب رییس کمیته بررسی عضویت وابسته سازمان جهانی گردشگری

انتخاب ایران به عنوان نایب رییس کمیته بررسی عضویت وابسته سازمان جهانی گردشگری