مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:252021-01-16سياسي

لزوم تسریع در ایجاد مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در ایلام


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم تسریع در ایجاد مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در ایلام تاکید کرد و گفت: تاسیس این مرکز نقش مهمی در روند بهبود افراد معتاد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری ظهر روز شنبه در نشست بررسی و برنامه ریزی ایجاد این مرکز با حضور معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور افزود: تاسیس این مرکز نقش مهمی در روند بهبود افراد معتاد و بازگشت آنها به شرایط زندگی عادی خواهد داشت که در این زمینه دستگاه های مرتبط باید همکاری لازم داشته باشند.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت ایجاد مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در استان، گفت: ایجاد این مراکز با توجه به جدید شیوه درمان آنها و از طرفی با توجه به اینکه تا 40 درصد روند بهبود افراد معتاد را افزایش می دهد در این استان ضروری است.

نوذری با اشاره به اینکه اقدام های مطلوبی در دولت تدبیر و امید به ویژه در سه سال اخیر در کاهش آسیب های اجتماعی این استان انجام گرفته است، افزود: کارنامه دولت تدبیر و امید در رفع آسیب های اجتماعی در این استان موفق است که نتایج آن در کاهش آمار های مختلف در حوزه آسیب های اجتماعی وجود دارد.

وی افزود: مصداق بارز این مساله کاهش نرخ خودکشی در شهرستان ملکشاهی است بطوریکه با طرح های پیشگیرانه که با مشارکت دستگاه هایی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در ایجاد مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در ایلام

لزوم تسریع در ایجاد مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در ایلام