مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:252021-01-16سياسي

رویداد «لیبتک 2» برگزار می شود


مرکز نوآوری و توسعه کسب و کارهای داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رویداد «لیبتک 2» را با عنوان «تشخیص موضوع» برگزار می کند.

- مرکز نوآوری و توسعه کسب و کارهای داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رویداد لیبتک 2 را با عنوان تشخیص موضوع برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سعید روشنی، رییس مرکز نوآوری توسعه کسب و کارهای داده محور، در توضیح جزییات این خبر گفت: رویداد لیبتک 2 به منظور دست یافتن به سازمانی هوشمند با هدف به کارگیری فناوری های روز و دقت در سرعت بخشیدن و تسهیل فرآیندهای سازمان و ارائه خدمات مناسب به مخاطبان برگزار می شود.

وی ادامه داد: عنوان تشخیص موضوع برای این رویداد به منظور دعوت از کسب وکارهای نوپا و شرکت های حوزه فناوری، اطلاعات و هوش مصنوعی، انتخاب شده است تا چالش های شناسایی موضوع متون در منابع کتابخانه ای و آرشیوی یا به عبارت دیگر فهرست نویسی تحلیلی را با کمک هوش مصنوعی، تسهیل کنند.

رییس مرکز نوآوری توسعه کسب وکارهای داده محور اضافه کرد: این رویداد امکان تجربه و حل یک مسئله واقعی را تحت نظارت و داوری متخصصان به شرکت کنندگان می دهد و کمک می کند تا مخاطبان در محیطی آموزنده به رقابت با یکدیگر بپردازند و از دانش خود در راستای حل مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «لیبتک 2» برگزار می شود

رویداد «لیبتک 2» برگزار می شود