مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:252021-01-16سياسي

لزوم رفع اختلافات برای نصب دستگاه سی آرم در کنگاور


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور از لزوم رفع اختلافات میان وزارت بهداشت و شرکت نصاب برای نصب دستگاه سی آرم در شهرستان کنگاور خبر داد.

- حسین امیری پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خریداری دستگاه سی آرم در شهرستان کنگاور اظهار کرد: نصب این دستگاه توسط سیستم شرکت نصاب مقدور بوده که به دلیل برخی اختلافات این شرکت با وزارت بهداشت به تعویق افتاده است.

وی با بیان اینکه سازمان انرژی اتمی ایران موافقت خود را در زمینه نصب این دستگاه اعلام کرده است، افزود: نصب این دستگاه توسط شرکت نصاب نیازمند رفع اختلافات میان وزارت بهداشت و شرکت مذکور بوده که به همین دلیل نامه ای توسط مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به معاونت درمان وزارت بهداشت ارسال شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور تصریح کرد: دستگاه سی آرم قادر به تشخیص دقیق محل شکستگی های استخوانی بدون ایجاد هرگونه برش یا عمل جراحی در بخش ارتوپدی را داشته که با استفاده از اطلاعات داده شده می توان پیچ، پلاک و یا پین را در محل شکستگی قرار داد.

امیری با اشاره به وجود تمامی رشته های تخصصی پزشکی در شهرستان کنگاور گفت: در برخی از رشته ها همچون قلب و عروق نسبت به سال های گذشته تعداد متخصصان مستقر در شبکه درمانی افزایش یافته و تمامی اعمال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع اختلافات برای نصب دستگاه سی آرم در کنگاور

لزوم رفع اختلافات برای نصب دستگاه سی آرم در کنگاور