مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:252021-01-16اقتصادي

ضرورت توجه بیشتر به نقش طراحان و گرافیست ها در جشنواره چاپ


باید به نقش طراح ها و گرافیست ها در جشنواره صنعت چاپ توجه بیشتری شود زیرا آنها در طراحی و تولید یک محصول نقش مهمی دارند و به همین دلیل جایگاه شان در صنعت چاپ بسیار ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهمن پورمند، نایب رییس سابق اتحادیه چاپخانه داران تهران با اشاره به نتایج مثبت جشنواره صنعت چاپ بر صنف و فعالان این حوزه، عنوان کرد: برپایی این جشنواره برای صنعت چاپ مفید است زیرا انگیزه ای برای رقابت چاپخانه ها با یکدیگر همچنین بهتر شدن کیفیت محصولات و تولیدات هر واحد صنفی می شود.

وی افزود: هر واحد برای اینکه در رقابت با سایر همکاران هم صنف خود پیروز شود تلاش می کند خدمات و کیفیت کارهای چاپی که ارایه می دهد بهتر باشد و همین موضوع یکی از مزیت های رقابتی جشنواره به شمار می آید.

پورمند همچنین درباره بخش تقدیر از فعالان و پیشکسوتان صنعت چاپ در این جشنواره نیز توضیح داد: این بخش که سالیان سال است در جشنواره چاپ اجرا می شود یکی از بخش های مهم آن به شمار می آید که نوعی قدردانی و سپاس از افرادی است که سال های سال در این صنف زحمت کشیده و برای پیشرفت آن تلاش کرده اند.

پورمند یادآور شد: در این زمینه فکر می کنم در این جشنواره باید به نقش طراح ها و گرافیست ها توجه بیشتری شود زیرا آن ها در طراحی و تولید یک محصول نقش مهمی دارند و به همین دلیل جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بیشتر به نقش طراحان و گرافیست ها در جشنواره چاپ

ضرورت توجه بیشتر به نقش طراحان و گرافیست ها در جشنواره چاپ