مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:152021-01-16ورزشي

زیر و روی هندبال اصفهان در سال گذشته/ سهم بالای بانوان در هندبال استان


رییس و نایب رییس هیأت هندبال استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه از وضعیت رشته هندبال در اصفهان صحبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسن افتخاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سال گذشته مجمع انتخاباتی هیأت هندبال برگزار و من به عنوان رییس هیأت هندبال اصفهان انتخاب شدم؛ در دوره قبلی نیز رییس هیأت هندبال بودم و تصمیم داشتیم در دوره جدید رویکرد جدید و تغییراتی را داشته باشیم.

رییس هیأت هندبال استان اصفهان افزود: به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم تا حدودی فعالیت میدانی وسیعی را داشته باشیم؛ فعالیت های سال جاری نیز کم تر از گذشته نبوده است و باشگاه های اصفهان خیلی خوب و به موقع در لیگ برتر حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در لیگ برتر فصل 98 تیم های ذوب آهن و سپاهان را داشتیم که سوم و چهار در بخش بانوان نیز سپاهان و ذوب آهن به ترتیب چهارم و پنجم شدند؛ در بخش استعدادی های برتر در سال 97 و 98 در هر 3 رده استان اصفهان عناوین خوبی را کسب کرد و در سال 98 در دختران قهرمان و در پسران نایب قهرمان شدیم.

برگزاری مسابقات هندبال ساحلی در اصفهان نتیجه داد افتخاری با بیان این که همچنین در هندبال ساحلی سوم شدیم و این استعدادها برای تمرینات تیم های ملی انتخاب شدند، گفت: همکاری خوبی با سازمان ورزش شهرداری داشتیم و مسابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر و روی هندبال اصفهان در سال گذشته/ سهم بالای بانوان در هندبال استان

زیر و روی هندبال اصفهان در سال گذشته/ سهم بالای بانوان در هندبال استان