مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:102021-01-16پزشكي

رعایت پروتکل های بهداشتی در بهشت زهرا بالاتر از رستوران ها و بانک ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا همواره دغدغه بسیاری از شهروندان بوده است که اخیرا مرکز بهداشت استان تهران سازمان بهشت زهرا (س) گزارشی در این زمینه تهیه کرده و بر اساس آن سازمان بهشت زهرا (س) .

- بر اساس بررسی ها صورت گرفته توسط مرکز بهداشت استان تهران رعایت پروتکل های بهداشتی در بهشت زهرا بالاتر از رستوران ها و بانک ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا همواره دغدغه بسیاری از شهروندان بوده است که اخیرا مرکز بهداشت استان تهران سازمان بهشت زهرا (س) گزارشی در این زمینه تهیه کرده و بر اساس آن سازمان بهشت زهرا (س) در صدر جدول بیشترین رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین اماکن عمومی تهران قرار دارد.

بر اساس بررسی های انجام شده ابتدا سازمان بهشت زهرا، سپس به ترتیب رستوران ها، پایانه های مسافربری درون شهری، پایانه های مسافربری برون شهری، دفاتر پیشخوان، پلیس، پاساژها، بانک ها، دفاتر و خدمات بیمه، ادارات و سازمان ها و هتل ها و مراکز اقامتی بیشترین درصد رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در بهشت زهرا بالاتر از رستوران ها و بانک ها

رعایت پروتکل های بهداشتی در بهشت زهرا بالاتر از رستوران ها و بانک ها