مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:002021-01-16سياسي

مردم اسلامشهر آقگل منتظر قدوم خانواده شهید گمنام شناسایی شده


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) د ر اسلامشهر آقگل خبر داد.

- محمد ابراهیم مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه مردادماه سال 1394 یکی از شهدای دوران دفاع مقدس با عنوان شهید گمنام در شهر اسلامشهر آقگل به خاک سپرده شد اظهار کرد: بعد از آزمایش DNA بعد از سالها هویت این شهید والامقام شناسایی شده و معلوم شد این شهید از شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس و مربوط به استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به اینکه امروز نشست  هماهنگی استقبال از خانواده معظم شهید محمد یارمحمودی در فرمانداری ویژه ملایر برگزار شد گفت:  فردا همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) مراسم استقبال  از خانواده شهید معزز برگزار می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر با بیان اینکه قرار است در همه روستاهای مسیر از ملایر تا اسلام شهر آقگل بنر استقبال و.

نصب شود در ادامه  بر استقبال شایسته از خانواده معظم این شهید گرانقدر تاکید کرد و گفت: مراسم بزرگداشت و یادبود این شهید بزرگوار با حضور مسئولان استان کرمانشاه، استان همدان، شهرستان ملایر و مردم در اسلام شهر آقگل ساعت 10 صبح فردا در مسجد شهر با رعایت پروتکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اسلامشهر آقگل منتظر قدوم خانواده شهید گمنام شناسایی شده

مردم اسلامشهر آقگل منتظر قدوم خانواده شهید گمنام شناسایی شده