مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:502021-01-16اجتماعي

طرح زوج و فرد تردد خودروها در کرمانشاه اجرا می شود


مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل وترافیک استانداری کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در بافت مرکزی کرمانشاه از اول بهمن خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل وترافیک استانداری کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در بافت مرکزی کرمانشاه از اول بهمن خبر داد.

شرام کهریزی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به درخواست رییس پلیس راهور استان و هماهنگی به عمل آمده با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به لحاظ وضعیت بیماری کرونا در استان، طرح زوج و فرد تردد خودروها در جلسه کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان مطرح و تصویب شد.

وی افزود: براساس این طرح خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد می توانند در محدوده تعیین شده تردد داشته باشند.

وی ساعت اجرای این طرح را از 15 تا 20 اعلام کرد و گفت: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر کرمانشاه از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهارراه جلیلی تا میدان لشگر اجرا خواهد شد.

کهریزی با بیان اینکه در روزهای تعطیل طرح زوج و فرد اعمال نمی شود، گفت: طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت های شخصی می شود و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس های خط واحد از این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زوج و فرد تردد خودروها در کرمانشاه اجرا می شود

طرح زوج و فرد تردد خودروها در کرمانشاه اجرا می شود