مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:502021-01-16پزشكي

قانعی: دارو های موردنیاز کشور با تلاش یک ساله محققان تامین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری درباره توان تولید دارو های مورد نیاز کشور توسط متخصصان، - دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری گفت: به توان دانشی فناوران کشور اعتماد کنید، آن ها می توانند تک تک دارو های مورد نیاز نظام بهداشت و درمان کشور را یک ساله تولید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری درباره توان تولید دارو های مورد نیاز کشور توسط متخصصان، گفت: دارویی نیست که در مدت یک سال در کشور تولید نشود.

این موضوع با ساخت داروی کرونا به اثبات رسیده است.

وی افزود: فناوران کشور در حوزه ساخت و تولید انواع دارو های زیستی توانمندی بالایی دارند و این توان بالا در روز های تحریم که واردات دارو به کشور ممنوع بود، ایران را از بروز بحران های دارویی و درمانی نجات داد.

به گفته قانعی، دارو و تجهیزات مورد نیاز درمان کرونا را هم با وجود همه تحریم های جهانی توسط متخصصان و فناوران داخلی تامین کردیم و در این زمینه هیچ وابستگی به دیگر کشور ها نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانعی: دارو های موردنیاز کشور با تلاش یک ساله محققان تامین می شود

قانعی: دارو های موردنیاز کشور با تلاش یک ساله محققان تامین می شود