مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:452021-01-16سياسي

بقاع متبرکه کردستان؛ میزبان سوگواره «یاس نبوی»


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در ایام فاطمیه دوم در سطح استان خبر داد و گفت: پنج بقعه متبرکه استان کردستان میزبان سوگواره یاس نبوی می شوند.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه دوم در سطح استان خبر داد و گفت: پنج بقعه متبرکه استان کردستان میزبان سوگواره یاس نبوی می شوند.

حجت صبوری، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی هرساله به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در ایام فاطمیه برگزار می شود که مورد استقبال عزاداران آن حضرت قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت کرونایی و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس سال جاری سوگواره یاس نبوی با ظرفیت محدود و در تعداد کمتری از بقاع متبرکه استان کردستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف استان کردستان از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه دوم از 25 تا 29 دی ماه جاری در سطح استان کردستان خبر داد و بیان کرد: پنج بقعه متبرکه استان کردستان میزبان سوگواره یاس نبوی هستند.

وی عنوان کرد: سوگواره یاس نبوی در دو شهرستان بیجار و قروه و در امامزادگان هاجر و سارا، امامزادگان پیرتاج، بقعه آیت الله فاضل گروسی، بقعه میرفروغ الدین و صاحبه خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه کردستان؛ میزبان سوگواره «یاس نبوی»

بقاع متبرکه کردستان؛ میزبان سوگواره «یاس نبوی»