مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:452021-01-16سياسي

خرید خودرو با بودجه کرونا توسط مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که علیرغم چند ماه فعالیت رسانه های حامیِ مدیریتِ فعلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، چند روز پیش طرح تحقیق و تفحص از این اَبَرشرکت در صحن علنی مجلس تصویب شد؛ - خرید خودرو با بودجه کرونا توسط مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان! با دستور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از محل بودجهِ مبارزه با کرونای این شرکت؛ سه دستگاه خودروی سواری خریداری و به افراد خاص اهدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که علیرغم چند ماه فعالیت رسانه های حامیِ مدیریتِ فعلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، چند روز پیش طرح تحقیق و تفحص از این اَبَرشرکت در صحن علنی مجلس تصویب شد؛ اخبار جدیدی از فساد در این شرکت به دست آمده است.

در این رابطه حسین میرزایی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی می گوید: شرکت فولاد مبارکه اصفهان به دستور مدیرعامل، از محل بودجه کرونا در تاریخ بیست و هشتم فروردین ماه امسال سه دستگاه خودروی سواری به مبلغ 21 میلیارد و پنجاه میلیون ریال، معادل 2 میلیارد و یکصد و پنج میلیون تومان، خریداری و به افراد خاصی اهدا کرده است .

میرزایی در ادامه با ارائه مدارک و مستندات این فساد، از علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت می خواهد به وعده خود مبنی بر رسیدگی به فساد و رانت خواری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خودرو با بودجه کرونا توسط مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان!

خرید خودرو با بودجه کرونا توسط مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان!