مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:402021-01-16اجتماعي

اصفهان این هفته نفس می کشد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وزش باید شدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته و جو ناپایدار بر روی استان، اعلام کرد: - ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وزش باید شدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته و جو ناپایدار بر روی استان، اعلام کرد: پیش بینی می شود این هفته مشکل آلودگی هوا نداشته باشیم و حتی کیفیت هوا به وضعیت سالم برسد.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر نزدیک شدن موج ناپایدار ضعیف از اواخر وقت امروز (شنبه_27 دی ماه) به استان و فعالیت آن تا اوایل روز دوشنبه بر روی استان خواهد بود.

وی افزود: براین اساس امروز در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و فردا در بیشتر مناطق افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش پراکنده برف و باران به ویژه در نیمه غربی استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی 24 ساعت آینده 1 تا 2 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت، گفت: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم ترین ساعت 16 درجه سانتیگراد و فردا صبح در خنک ترین ساعات بامداد منفی 1 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان این هفته نفس می کشد

اصفهان این هفته نفس می کشد