مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:302021-01-16سياسي

پیشگامی هیئتی های کرمان برای اهدای خون


جمعی از مداحان و هیئتی ها در سراسر استان کرمان در شرایطی برای اهدای خون پیشگام شدند که منابع خونی به علت شیوع کرونا و کاهش اهدای خون وضعیت چندان مطلوبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جمعی از مداحان اهل بیت (ع) و هیئتی ها در سراسر استان کرمان در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) و ایام سالگرد شهادت سردار دل ها حاجکرونا و کاهش اهدای خون وضعیت چندان مطلوبی ندارد.

مسؤول سازمان بسیج مداحان استان کرمان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در آستانه  شهادت حضرت زهرا (س) و ایام سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و به همت سازمان بسیج مداحان استان کرمان و کانون های زیرمجموعه در شهرستان ها در راستای کمک مؤمنانه صبح امروز 27 دی ماه جمعی از مداحان اهل بیت (ع) و هیئتی ها در سراسر استان با اهدای خون خود به کمک نیازمندان شتافتند.

مجید منصوری با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: حضرت فاطمه (س) به ما درس انفاق دادند و مکتب شهید سلیمانی هم به ما درس خدمت به جامعه می دهد، بنابراین در راستای کمک مومنانه امروز جمعی از مداحان و هیئتی ها در سراسر استان کرمان با مراجعه به پایگاه های انتقال اقدام به اهدای خون کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامی هیئتی های کرمان برای اهدای خون

پیشگامی هیئتی های کرمان برای اهدای خون