مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:252021-01-16اجتماعي

اتمام چند ریز پروژه صحن حضرت زهرا(س) در ایام کرونا


همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، دست اندرکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات موفق شدند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، چند «ریز پروژه » از طرح بزرگ توسعه حرم مطهر علوی را به اتمام برسانند.

- همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، دست اندرکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات موفق شدند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، چند ریز پروژه از طرح بزرگ توسعه حرم مطهر علوی را به اتمام برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طرح بزرگ توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) هم اکنون با همت 350 کارگر، استادکار و مهندس ایرانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال تکمیل است.

اتمام طرح نورپردازی و روشنایی محوطه بیرونی، نصب شیشه های ضدگلوله و جان پناه، نصب هندریل ها و شیشه های داخلی طبقه همکف و اتمام فعالیت های معماری مربوط به سردرب شمالی طرح که یکی از ورودی های اصلی صحن و شبستان حضرت زهرا (س) محسوب می شود، بخشی از اقدامات صورت گرفته از زمان بازگشایی کارگاه این طرح بزرگ در ایام کروناست.

همچنین در این ایام، کار ساخت 4 حوض از مجموع 10 حوض و آبنمای پیش بینی شده در این طرح بزرگ به اتمام رسیده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام چند ریز پروژه صحن حضرت زهرا(س) در ایام کرونا

اتمام چند ریز پروژه صحن حضرت زهرا(س) در ایام کرونا