مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:052021-01-16اجتماعي

باید از پرچم افراشته شده توسط شهدا پاسداری کنیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد که همه وظیفه داریم که از پرچم افراشته شده توسط شهدا پاسداری کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد که همه وظیفه داریم که از پرچم افراشته شده توسط شهدا پاسداری کنیم.

فرهاد اسماعیلی شنبه 27 دی در مراسم وداع با شهید گمنام که در اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، گفت: امروز میزبان فرزندی از مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم و در واقع حضرت زهرا (س) به مادران ما آموخت چگونه حسین ها را تربیت کنند که یزید زمان را بشناسند و در مقابلش تا پای جان بایستند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به انتظار مادران شهدای گمنام برای بازگشت پیکر فرزندان برومندشان، گفت: مادران شهدا انسان های بزرگی هستند که فرزندانی شجاع، دلیر و با شرف تربیت کردند، انسان هایی که ره صد ساله را یک شبه پیمودند.

اسماعیلی افزود: عرفایی که سال ها رنج و ریاضت می کشند تا به عرفان و شناخت از خداوند برسند 7 مرحله طلب، عشق، معرفت، استغنا، توحید، حیرت، فقر و فنا را طی می کنند که شهدا به سرعت به سمت مرحله آخر که فناء الی الله است، رفته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه اوج آزادگی شهدا در بندگی محض خداوند است، گفت: ما باید از این پرچم هایی که در سراسر کشور در حال اهتزاز است پاسداری کنیم و نگذاریم این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از پرچم افراشته شده توسط شهدا پاسداری کنیم

باید از پرچم افراشته شده توسط شهدا پاسداری کنیم