مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:252021-01-16سياسي

فرصت های کارآفرینی در بخش گردشگری کلانشهر کرج را بشناسید


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری وبینار تخصصی فرصت های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان شهر کرج خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری وبینار تخصصی فرصت های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان شهر کرج خبر داد.

سعید قاسمی جیردهی گفت: وبینار تخصصی تحلیل فرصت های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان شهر کرج از سلسله نشست های بررسی چشم انداز صنعت گردشگری در کشور است که جهاددانشگاهی واحد استان البرز با همکاری مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این سلسله نشست ها به همت مرکز گردشگری علمی - فرهنگی جهاددانشگاهی در سراسر کشور در راستای ساماندهی شبکه نخبگان حوزه تخصصی گردشگری و انتقال راهکارهای آنها به تصمیم سازان و تصمیم گیران و با هدف بهره گیری از تخصص نخبگان این عرصه طراحی شده است.

قاسمی جیردهی خاطر نشان کرد: گردشگری به عنوان یک صنعت مهم، اهمیت ویژه ای در افزایش رشد اقتصادی، اشتغالزایی، درآمد سرانه، بهبود اقتصادی، افزایش کیفیت زندگی و انتقال و اشتراک فرهنگی و حفظ ارزش ها دارد.

وی یادآور شد: فهم متقابل، تولید و نشر دانش، مفاهمه و حل مسئله محلی، ملی و بین المللی در خصوص ابعاد مختلف گردشگری، نیازمند تجمیع عالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های کارآفرینی در بخش گردشگری کلانشهر کرج را بشناسید

فرصت های کارآفرینی در بخش گردشگری کلانشهر کرج را بشناسید