مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:152021-01-16حوادث

«صاعقه» طومار قاچاقچیان شیراز را درهم پیچید


طرح صاعقه در راستای ایجاد امنیت در کلانشهر شیراز اجرایی و با برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد جدی صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رهام بخش حبیبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از وظایف محوری نیروی انتظامی تأمین امنیت جامعه و برخورد شدید با برهم زنندگان امنیت جامعه است در این راستا نیروی انتظامی با اجرای طرح صاعقه در طول هفته گذشته توانست با شناسایی اراذل و اوباش، معتادین و برهم زنندگان امنیت جامعه با این افراد برخورد قانونی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا ضمن برخورد با قاچاقچیان در راستای ایجاد امنیت اجتماعی نیروی انتظامی با پاک کردن مناطق آلوده ضمن شناسایی متخلفان نسبت به کشف مواد مخدر اسلحه سلاح گرم و سرد از منازل این افراد اقدام کرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: شناسایی اشرار و قاچاقچیان تنها به مدت زمان محدودی محدود نخواهد شد بلکه فعالیت ها ادامه دار خواهد بود این در حالی است که مردم نیز می توانند با تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 همکاری مناسبی با پلیس در شناسایی متخلفان داشته باشند.

وی افزود: بیش از چهارصد و هفتاد و شش کیلو گرم انواع مواد مخدر نظیر شیشه تریاک ماری جوانا حشیش از 15 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر طی این عملیات شناسایی شد و در ادامه این طرح نیز 4 باند سرقت درون خودرو و دو باند سارق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صاعقه» طومار قاچاقچیان شیراز را درهم پیچید

«صاعقه» طومار قاچاقچیان شیراز را درهم پیچید