مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:502021-01-16اقتصادي

پل تاریخی «کرزان» تویسرکان مرمت می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از مرمت پل تاریخی «کرزان» خبر داد و گفت: این پل تاریخی با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال مرمت می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از مرمت پل تاریخی کرزان خبر داد و گفت: این پل تاریخی با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال مرمت می شود.

اسحاق ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: در راستای سیاست های کلی وزرات میراث فرهنگی مبنی بر حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و واجد ارزش، اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیز با اعتبار یاد شده از محل اعتبارات استانی اقدام به مرمت این اثر تاریخی تاریخی کرده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: پل تاریخ کرزان در سال 87 با شماره 24334 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و یکی از بناهای تاریخی و ارزشمند مربوط به دوران صفویه است.

ترکاشوند اظهار کرد: در جریان بارندگی های سال گذشته و وقوع سیل آسیب جزیی به این بنا وارد شده بود که پس از بررسی های اولیه و عقد قرارداد با پیمانکاران ذی صلاح مرمت این بنا آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پل تاریخی کرزان با پنج دهنه طاق از پل های تاریخی و بزرگ شهرستان تویسرکان محسوب می شود و عمده مصالح به کار رفته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل تاریخی «کرزان» تویسرکان مرمت می شود

پل تاریخی «کرزان» تویسرکان مرمت می شود