مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:452021-01-16سياسي

دیار دارالعباده یزد معطر به چهار خوش ارغوان گمنام شد


همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیار دارالعباده یزد میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، امروز مردم ولایت مدار و قدرشناس دارالعباده به استقبال چهار شهید گمنام دفاع مقدس آمدند و این خوشه های ارغوانی را از فرودگاه شهید صدوقی تا حسینه امیرچقماق یزد بدرقه کردند.

طبق هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده قرار است، پیکر یکی از این شهدا در صدا و سیمای مرکز یزد، یکی در دانشگاه علم و هنر و دو شهید دیگر در شهرستان بافق تشییع و به خاک سپرده شوند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرهیز از هرگونه تجمع مراسم تشییع شهدا به صورت عمومی نبوده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت خودرویی انجام می شود.

سن این چهار شهید گمنام زیر 20 سال است و مراسم وداع با آنها از ساعت 13 تا 15 با جمعیت محدود در حسینیه امیرچقماق برگزار و بعد از آن، پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به محل های تعیین شده منتقل می شوند.

بقایای پیکرهای یکی از شهدای 19 ساله در منطقه عملیاتی والفجر چهار، دو شهید 19 و 20 ساله در منطقه عملیاتی محرم و پیکر یک شهید 18 ساله نیز در منطقه عملیاتی تک دشمن در سال 67 کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار دارالعباده یزد معطر به چهار خوش ارغوان گمنام شد

دیار دارالعباده یزد معطر به چهار خوش ارغوان گمنام شد