مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:502021-01-16سياسي

قطع برق وسط زمستان آخرین سوغات دولت تدبیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی دولتمردان همواره مدعی بوده اند به عقب برنمی گردیم و سابقه هم نداشته که فصل زمستان برق قطع شود، - یک روزنامه اصلاح طلب از وقوع قطع برق در برخی مناطق کشور ابراز تعجب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی دولتمردان همواره مدعی بوده اند به عقب برنمی گردیم و سابقه هم نداشته که فصل زمستان برق قطع شود، برخی شهر های کشور در یکی دو روز اخیر شاهد قطع برق چندساعته بودند، و این در حالی است که دانشگاه ها و مدارس هم تعطیل هستند و اغلب مغازه ها و مراکز تجاری هم قبل از ساعت 9 شب (به خاطر محدودیت های کرونایی) تعطیل می کنند.

روزنامه آفتاب یزد درباره این قطع برق غیرمترقبه نوشت: 10 سال قبل اگر کسی می گفت روزی در تهران، پایتخت کشورمان در یکی از روز های سرد زمستان به صورت سریالی خاموشی و قطعی گسترده برق رخ می دهد حتما ما و شما به او می گفتیم: عنصر خودفروخته و خود کم بین! خب الان دقیقاً همین موضوع رخ داده است.

یعنی در تهران و برخی دیگر از شهر ها در سال 1399 شاهد خاموشی های گسترده هستیم و بدتر آنکه هر مسئولی نیز دلیل خود را برای این قطعی دارد! به سادگی می توان متوجه شد هم این خاموشی ها و هم نوع واکنش های مسئولان مرتبط به این موضوع، حاکی از یک معضل مدیریتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق وسط زمستان آخرین سوغات دولت تدبیر

قطع برق وسط زمستان آخرین سوغات دولت تدبیر