مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:452021-01-16سياسي

صنایع تبدیلی و پایین دستی انرژی در استان بوشهر توسعه یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: صنایع تبدیلی و پایین دستی انرژی در استان بوشهر توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر کشوری بتواند در عرصه تولید انرژی، مدیریت و باز تولید دیپلماسی قوی داشته باشد آن کشور در معادلات بین المللی تأثیرگذار است.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر توجه به توسعه صنایع تبدیلی و پایین دستی برای تولید ثروت در عرصه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی افزود: این صنایع باید متناسب با بازار بین المللی بر اساس افق 20 ساله ایجاد و راه اندازی شود.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه ذخایر انرژی و صادرات از جایگاه ممتازی برخوردار است افزود: پارس جنوبی در عسلویه، پایانه صادراتی نفت در خارگ، فلات قاره، نیروگاه اتمی، پالایشگاه های گاز و صنایع پتروشیمی از ظرفیت های استان بوشهر است که توسعه صنایع پایین دستی و تبدیلی باید در دستور کار قرار بگیرد.

صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه تولید انرژی همراه با تربیت نیروی انسانی متخصص و دانش بنیان باید مورد توجه قرار بگیرد افزود: تولید آب شیرین از راکتورهای اتمی در حال ساخت برای تأمین آب آشامیدنی استان بوشهر باید مورد توجه قرار بگیرد چراکه این دو واحد نیروگاهی قادر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی و پایین دستی انرژی در استان بوشهر توسعه یابد

صنایع تبدیلی و پایین دستی انرژی در استان بوشهر توسعه یابد