مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:452021-01-16اقتصادي

فعالیت 30 شرکت مهندسی با پایه یک و دو در اردبیل


رییس انجمن صنفی پیمانکاران استان اردبیل گفت: 30 شرکت مهندسی توانمند با دارا بودن پایه یک و دو در اردبیل ارائه خدمات می کنند.

- میرحبیب عزیززاده 27 دی ماه در نشست هماهنگی بازسازی قره باغ در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: بهتر است کمیته ای در اتاق بازرگانی شکل بگیرد تا با محوریت تشکل ها و نهادهای مختلف فنی و مهندسی بتوانیم نسبت به تأمین مصالح و همچنین طراحی و اجرای پروژه ها ورود سریعتری را پیدا کنیم.

میرحبیب عزیززاده بیان کرد: نباید در این کار تعلل کنیم چرا که کشورهای دیگر می توانند جای ما را در بازسازی قره باغ بگیرند که انتظار می رود هر چه سریعتر مقدمات کار فراهم آید.

وی به فعالیت یک هزار و 626 شرکت پیمانکاری فعال در استان اشاره کرد و ادامه داد: 30 شرکت با پایه یک و دو مورد تایید در سطح ملی آمادگی مشارکت و همکاری را در این زمینه دارند تا جلوتر از سایر شرکت های خارجی بتوانند در امر بازسازی قره باغ مشارکت کنند.

رییس انجمن صنعتی انبوه سازان مسکن استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: انجمن انبوه سازان با سابقه 20 ساله و فعالیت 200 شرکت فعال آمادگی حضور و مشارکت در بازسازی قره باغ را دارد.

صداقتی تصریح کرد: انجمن در اجرای پروژه های متعدد به ویژه مسکن مهر امتحان خود را پس داده و آمادگی همکاری و مشارکت در اجرای طرح های مختلف را با تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 شرکت مهندسی با پایه یک و دو در اردبیل

فعالیت 30 شرکت مهندسی با پایه یک و دو در اردبیل