مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:452021-01-16بين الملل

اظهار امیدواری ونزوئلا برای تغییر رویکرد دولت جدید آمریکا


یکی از متحدان نزدیک رییس جمهور ونزوئلا تاکید کرد، امیدوار است دولت جدید آمریکا از سیاست خصمانه تحریم ها دست بکشد و در عوض دیپلماسی را پیش بگیرد که بتواند منجر به بازگشایی سفارت آمریکا و آزادی چندین شهروند آمریکایی محبوس در کاراکاس شود.

- یکی از متحدان نزدیک رییس جمهور ونزوئلا تاکید کرد، امیدوار است دولت جدید آمریکا از سیاست خصمانه تحریم ها دست بکشد و در عوض دیپلماسی را پیش بگیرد که بتواند منجر به بازگشایی سفارت آمریکا و آزادی چندین شهروند آمریکایی محبوس در کاراکاس شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اظهارات خورخه رودریگز در نخستین مصاحبه اش از زمان برعهده گرفتن سرپرستی مجمع ملی ونزوئلا با وجود مخالفت های جدی آمریکا، اتحادیه اروپا و مخالفان داخلی مطرح شد.

رودریگز با دراز کردن دست دوستی به سوی جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا گفت: حزب حاکم سوسیالیست ونزوئلا مشتاق یک آغاز جدید پس از چهار سال حملات بی پایان دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکاست؛ حملاتی که به عقیده من نه تنها درد و رنج ها در بین ونزوئلایی ها را افزایش داده و در سرنگونی نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا ناکام بوده بلکه سرمایه گذاران آمریکایی را که همیشه در این کشور عضو اوپک دارای اهمیت بودند، تنبیه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار امیدواری ونزوئلا برای تغییر رویکرد دولت جدید آمریکا

اظهار امیدواری ونزوئلا برای تغییر رویکرد دولت جدید آمریکا