مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:452021-01-16پزشكي

اجرای مطلوب برنامه سلامت سالمندان در راستای کاهش ابتلا به کرونا در کرمانشاه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اقدامات قابل توجهی در راستای حفظ سلامت سالمندان در راستای کاهش ابتلا به کووید 19 در استان صورت گرفت.

- ابراهیم شکیبا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به در معرض خطر بودن افراد بالای 60 سال و اینکه این افراد  در اپیدمی کرونا در معرض آسیب بیشتری قرار داشتند اقدامات قابل توجهی در راستای حفظ سلامت سالمندان در راستای کاهش ابتلا به کووید 19 در استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: شناسایی سالمندان پرخطر و ناتوان جهت دریافت مراقبت و حمایت براساس طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ارسال دستورالعمل پیشگیری و کنترل کووید 19 در مراکز شبانه روزی و نگهداری سالمندان به اداره بهزیستی، کمیته امداد و شهرستان ها، آموزش سالمندان و خانواده آن ها در خصوص بیماری ناشی از ویروس کرونا و پیشگیری و تشخیص زود هنگام بیماری در گروه آسیب پذیر سالمند از مهمترین اقداماتی است که در این مدت در راستای حفظ سلامت سالمندان انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در این مدت هماهنگی همه جانبه با سایر سازمان های ذی ربط (مراکز دولتی و خصوصی نگهداری یا ارائه خدمات به سالمندان ) به منظور ارجاع و پیگیری موارد مشکوک به بیماری به مراکز بهداشت تابعه و تحت پوشش ونظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مطلوب برنامه سلامت سالمندان در راستای کاهش ابتلا به کرونا در کرمانشاه

اجرای مطلوب برنامه سلامت سالمندان در راستای کاهش ابتلا به کرونا در کرمانشاه