مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:402021-01-16اجتماعي

لغو طرح زوج و فرد در کرج


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از لغو طرح زوج و فرد در کرج که روز پنجشنبه به دلیل آلودگی هوا اجرا شده بود خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از لغو طرح زوج و فرد در کرج که روز پنجشنبه به دلیل آلودگی هوا اجرا شده بود خبر داد.

سرهنگ غلامعلی شرق در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اجرای طرح زوج و فرد خودروها در البرز منتفی شده، اظهار کرد: این طرح پنجشنبه گذشته به دلیل آلودگی هوا در استان اجرایی شده بود ولی امروز با توجه به اینکه غلظت آلاینده های هوا کاهش یافته و کیفیت هوا صرفا برای گروه های حساس ناسالم است، لغو شده است.

وی ادامه داد: با این اوصاف از امروز هم خودروهای با پلاک زوج و هم خودروهای با پلاک فرد بدون اعمال جریمه می توانند در سطح استان تردد داشته باشند.

وی افزود: البته طرح زوج و فرد دیروز جمعه (26 دی ماه) در استان اجرا نشد و هیچ خودرویی جریمه نشده است.

این مسئول اضافه کرد: هر چند تردد خودروها به وضعیت عادی برگشته ولی از شهروندان درخواست می شود برای انجام امور روزانه خود از خودروهای عمومی استفاده و سهم خود را در سالم نگه داشتن هوای استان ایفا کنند.

شرق در ادامه توضیح داد: تمام خودروهایی که بیش از چهار سال عمر دارند باید به مرکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنند تا در صورت آلاینده بودن خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو طرح زوج و فرد در کرج

لغو طرح زوج و فرد در کرج