مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:302021-01-16اقتصادي

مقایسه مشخصات فنی دنا پلاس با سمند سورن+ تصاویر


مشخصات فنی خودرو دنا پلاس و سمند سورن در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

- ، دنا پلاس و سمند سورن به ترتیب دو نسخه فیس لیفت کلی و جزیی از خودروی ملی یا همان سمند به شمار می آیند که در بازار انحصاری ایران، جایگاهی مطلوب برای خود دست وپا کرده اند و امروزه جزو پرفروش ترین سدان های خانوادگی محسوب می شوند.

در این گزارش سری به این دو سدان خانوادگی پرفروش بازار زده ایم تا پس از مقایسه دنا پلاس و سمند سورن ELX، ببینیم درنهایت کدام یک بر دیگری برتری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ پیش از شروع فرایند اصلی مقایسه، بهتر است نگاهی به شناسنامه این دو خودرو بیندازیم و هر یک را در قالب چند سطر به حضورتان معرفی کنیم.

معرفی دنا پلاس دنا پلاس و به طورکلی اعضای خانواده دنا، نمونه های فیس لیفت کلی از خودروی سمند به شمار می روند و طی این سال ها، جایگاهی ویژه در سبد محصولات ایران خودرو برای خود دست وپا کرده اند.

دنا پلاس در سال 95 و با برخی تغییرات ظاهری نسبت به دنای معمولی پا به میدان گذاشت تا شور و هیجان بیشتری به خریداران تولیدات ایران خودرو اعطا کند.

از جمله مهم ترین وجوه تمایز دنا پلاس نسبت به دنای معمولی، می توان به اعمال تغییرات جزیی بر گرافیک چراغ های جلو و عقب، جلوپنجره، تحول کلی فریم شیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه مشخصات فنی دنا پلاس با سمند سورن+ تصاویر

مقایسه مشخصات فنی دنا پلاس با سمند سورن+ تصاویر