مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:252021-01-16سياسي

استان بوشهر از مواهب ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بهره مند شود


نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم این است که استان بوشهر از مواهب ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بهره مند شود.

- عبدالکریم جمیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر، مسائل و مشکلات و نیازهای صنایع انرژی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس ظرفیت های مختلف حوزه انرژی در خارگ، بوشهر و میدان نفتی فروزان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات کشور استفاده می کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تاکید کرد: علی رغم ظرفیت های اقتصادی ممتاز در استان بوشهر و نقش مهمی که این استان در حوزه انرژی و اقتصادی کشور دارد، شاهد محرومیت های فراوانی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده استان بوشهر از ظرفیت های موجود در استان خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که استان بوشهر از مواهب ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بهره مند شود.

جمیری با اشاره به ساخت واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر ادامه داد: دو راکتور جدید در بوشهر در حال اجرا است که امیدواریم با تأمین مالی آن شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر از مواهب ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بهره مند شود

استان بوشهر از مواهب ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بهره مند شود