مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:202021-01-16سياسي

تلاش مجلس برای تامین و تصویب بودجه پروژه های نیروگاه اتمی بوشهر


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه 1400 تلاش می شود بودجه پروژه های نیروگاه اتمی بوشهر برای حل مشکلات این پروژه ها تامین و تصویب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون عباسی شامگاه جمعه در نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس با امام جمعه بوشهربا اشاره به سفر دو روزه اعضای این کمیسیون و بازدید از پایانه صادراتی خارگ، میدان نفتی فروزان، نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: در سفر بعدی اعضای کمیسیون انرژی مجلس از ظرفیت های  منطقه پارس جنوبی بازدید می کنند.

 رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف این سفر گفت: بررسی و آشنایی با مشکلات صنایع، ارتباط با مردم پیرامون ظرفیت های مرتبط با کمیسیون انرژی مجلس  از اهداف این سفرها است.

وی با بیان اینکه وزیر نفت از برنامه های کمیسیون انرژی مجلس راضی است گفت:  تلاش می شود تا پایان عمر دولت با تعامل و همکاری، مشکلات اقتصادی جامعه بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن ارائه شود.

عباسی از تشکیل کمیته های تخصصی در کمیسیون انرژی خبر داد و گفت: کمیته های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، هسته ای، برق، آب و دیگر انرژی ها در کمیسیون انرژی مجلس تشکیل شده و به عنوان اتاق فکر نمایندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مجلس برای تامین و تصویب بودجه پروژه های نیروگاه اتمی بوشهر

تلاش مجلس برای تامین و تصویب بودجه پروژه های نیروگاه اتمی بوشهر