مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:202021-01-16اقتصادي

اسدالله نژاد: مرغداران در هر کیلو 5 هزار تومان ضرر می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب اسدالله نژاد اظهار داشت: مصوبه ستاد تنظیم بازار برای هر کیلوم مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان است ضمن اینکه پس از این مصوبه، - نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: باوجود تعیین قیمت مرغ گرم از سوی ستاد تنظیم بازار؛ شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد در واحد های تولیدی را با قیمت کمتر خریداری می کند و مرغداران در هر کیلو مرغ 5 هزار تومان ضرر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب اسدالله نژاد اظهار داشت: مصوبه ستاد تنظیم بازار برای هر کیلوم مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان است ضمن اینکه پس از این مصوبه، افزایش 20 درصدی قیمت سویا 50 درصد قیمت جوجه یک روز و 14 درصدی قیمت ذرت نیز به تصویب همین ستاد رسیده است، با این حال شرکت پشتیبانی امور دام مازاد مرغ موجود در مرغداری ها را با قیمت 18 هزار و 700 تومان برای خط یک کشتار و 19 هزار و 500 تومان برای خط دو کشتار خریداری می کند.

وی ادامه داد: این موضوع در عمل باعث ضرر حداقل سه هزار تومانی واحد های مرغداری می شود که با لحاظ افزایش قیمت مولفه های تولید این رقم به حداقل 5 هزار تومان می رسد.

اسدالله نژاد خاطر نشان کرد: از سوی دیگر شاهد این موضوع هستیم که دولت قیمت مرغ گرم و زنده را اصلاح نمی کند، این در حالیست که قیمت مولفه های تولید افزایش یافته و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدالله نژاد: مرغداران در هر کیلو 5 هزار تومان ضرر می کنند

اسدالله نژاد: مرغداران در هر کیلو 5 هزار تومان ضرر می کنند