مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:152021-01-16سياسي

240 تصرف غیرمجاز در حریم رودخانه های گلستان/52 فقره رفع تصرف شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در 9 ماهه سال جاری 240 مورد از تصرفات حد بستر و حریم رودخانه های گلستان شناسایی و 52 مورد از این تجاوزات رفع تصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد تیموری اظهارکرد: طی 9 ماهه سال جاری تعداد 240 مورد از تصرفات حد بستر و حریم رودخانه های گلستان شناسایی شد که در این مدت 52 مورد از این تجاوزات در سطح 9 هکتار رفع تجاوز صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین در 9 ماه گذشته گذشته طولی بالغ بر 17 کیلومتر از رودخانه های استان تعیین حد بستر و حریم شده اند.

تیموری با بیان اینکه بستر رودخانه جزو انفال است، افزود: شرکت آب منطقه ای به نمایندگی از حاکمیت در استان ها وظیفه تعیین حد بستر و حریم رودخانه ها را برعهده دارد و محافظت از بستر و حریم رودخانه ها و شناسایی تصرفات غیرقانونی و تلاش برای آزادسازی آنها از دست متصرفان با همکاری دستگاه قضایی و نیز اخذ سند برای بستر رودخانه ها را نیز پیگیری می کند که برای این کار برخی دستگاه ها مانند ثبت اسناد و املاک، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و غیره مشارکت می کنند.

وی با بیان اینکه تجاوز به بستر رودخانه ها، خسارت سیلاب ها را افزایش می دهد، گفت: این کار سبب کاهش عرض مقطع رودخانه و مجاری آبی و به تبع آن کاهش ظرفیت آبگیری رودخانه می شود که سبب خروج سیلاب از مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 تصرف غیرمجاز در حریم رودخانه های گلستان/52 فقره رفع تصرف شد

240 تصرف غیرمجاز در حریم رودخانه های گلستان/52 فقره رفع تصرف شد