مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:152021-01-16اجتماعي

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور از امروز


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش غلظ آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (27 دی) از بارش برف و باران در استان های کشور از امروز خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش غلظ آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (27 دی) از بارش برف و باران در استان های کشور از امروز خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز (27 دی) در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از غلظت آلاینده های جوی کاسته خواهد شد و در استان های کرمانشاه لرستان و ایلام بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فردا (28 دی) در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، لرستان، کردستان، همدان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و دامنه های البرز و تهران بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان، دوشنبه (29 دی) در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب و برخی استان های غرب کشور بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه سه شنبه (30 دی) در برخی از مناطق غرب و شمال غرب بارش برف و باران رخ می دهد، اظهار کرد: روز چهارشنبه (1 بهمن) برای شمال غرب، غرب و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور از امروز

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور از امروز