مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:152021-01-16اجتماعي

دربدری اسدآبادی ها برای معاینه خودروهایشان


از نظر کارشناسان حوزه ترافیک، علل بروز سانحه های رانندگی را می توان در چهار عامل انسانی، راه، وسیله نقلیه و شرایط اقلیمی تقسیم بندی کرد، از این رو یکی از راه های کاهش تصادفات بررسی منظم و دوره ای وسایل نقلیه است.

- ایسنا/همدان از نظر کارشناسان حوزه ترافیک، علل بروز سانحه های رانندگی را می توان در چهار عامل انسانی، راه، وسیله نقلیه و شرایط اقلیمی تقسیم بندی کرد، از این رو یکی از راه های کاهش تصادفات بررسی منظم و دوره ای وسایل نقلیه است.

پلیس راهنمایی و رانندگی چند سالیست که برای تشخیص میزان سالم بودن خودرو، داشتن معاینه فنی را برای رانندگان الزامی کرده و به قطع معاینه فنی خودرو یکی از راهکارها برای کاهش حوادث رانندگی و حفظ جان سرنشینان به شمار می رود و این مهم یکی از اصلی ترین عوامل کاهش آلودگی هوا، افزایش ایمنی خودرو و امنیت آمد و شد در جاده هاست.

اسدآباد یکی از شهرستان هایی است که با جمعیت 100 هزار و 901 نفری و با حدود 100 هزار دستگاه خودروی سبک فاقد مرکز معاینه فنی بوده و این امر موجب شده تا رانندگان خودروهای سبک برای اخذ و دریافت معاینه فنی خود به ناچار به دیگر شهرستان های همجوار و یا مرکز استان مراجعه کنند که در این بین اتلاف وقت، صرف هزینه های جانبی، خطرات تردد راه، مشکلات زیست محیطی و صرف سوخت بیشتر از جمله دغدغه های آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربدری اسدآبادی ها برای معاینه خودروهایشان

دربدری اسدآبادی ها برای معاینه خودروهایشان