مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:102021-01-16سياسي

سیاست «حبس زدایی» مشمول جرائم امنیتی نمی شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: سیاست حبس زدایی و زندان زدایی شامل جرائم مخل امنیت اجتماعی و روانی مردم نمی شود؛ دستگاه قضایی در این خصوص با مسامحه برخورد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در چند ماه اخیر افزایش مختصری در بحث تیراندازی داشته ایم که در این رابطه با نیروی انتظامی در تأمل هستیم و از اقدامات نیروی انتظامی با تمام قد دفاع می کنیم و برخوردهای قانونی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: سیاست قوه قضایی بر حبس زدایی و زندان زدایی است، ولی این مقوله شامل جرائم مخل امنیت اجتماعی و روانی مردم نمی شود و در این خصوص با مسامحه برخورد نمی شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفتک در قانون مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات 1390 استفاده از سلاح گرم، سرد، اسپری های فلفلی، شوکرها و.

در ردیف هم با مجازات های متفاوت سنگین آمده که به میزان اسلحه مورد استفاده، در دادگاه های عمومی و انقلاب بررسی می شود.

وی تصریح کرد: گاها دیده می شود برای قدرت نمایی یا بر اثر یک اختلاف جزیی از اسلحه استفاده می کنند که این جرم است و قطعا برخوردها لازم صورت می گیرد و مجازات های سنگینی برای قاچاقچیان و استفاده کنندگان آن در قانون تعریف شده ولی برخورد کافی نیست باید فرهنگ سازی صورت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست «حبس زدایی» مشمول جرائم امنیتی نمی شود

سیاست «حبس زدایی» مشمول جرائم امنیتی نمی شود