مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:102021-01-16اجتماعي

تهدیدها و فرصت های آموزش های مجازی برای دانش آموزان


رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های چهارمحال و بختیاری به تشریح تهدیدها و فرصت های حضور گسترده دانش آموزان در فضای مجازی پرداخت.

- احمد طاهری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به شرایطی که به علت شیوع ویروس ای، ارتباط دوستانه و .

شده، اما آسیب هایی را نیز به همراه داشته است.

رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های چهارمحال و بختیاری، افزود: زمانی که فضای مجازی زیاد مورد استفاده قرار گیرد فضای تحرک و شادمانی دانش آموزان را تحت تأثیر قرار می دهد که افسردگی، اضطراب، انحرافات اخلاقی و اجتماعی از جمله مشکلاتی است که به واسطه استفاده زیاد از این فضا برای کودکان و نوجوانان ایجاد می شود.

وی به تأثیرگذاری فضای مجازی بر ارزش های کودکان و نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: تغییر ارزش ها، کاهش همدلی و پیوند عاطفی بین کودکان و خانواده ها و مشکلات هویتی از جمله مشکلاتی است که دانش آموزان را تهدید می کند.

والدین با نظارت های آشکار و محسوس فعالیت نوجوانان را در فضای مجازی رصد کنند طاهری فر با بیان اینکه اولیا باید مراقبت هایی در راستای کاهش آسیب ها داشته باشند تا در کنار استفاده از راه کارها از مشکلات احتمالی نیز کاسته شود، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان جامعه هدف ما در آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدها و فرصت های آموزش های مجازی برای دانش آموزان

تهدیدها و فرصت های آموزش های مجازی برای دانش آموزان