مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:052021-01-16سياسي

تولیدات ادبی و هنری پاسخگوی نیاز گروه های سنی مختلف باشد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر تولید آثار ادبی و هنری با محتوای غنی، گفت: این گونه تولیدات ما باید پاسخگوی سئوالات نسل جوان امروزی و آیندگان و متناسب با نیاز همه گروه های سنی و اقشار مختلف باشد و بدون تحریف در اختیار مخاطبین قرار بگیرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر تولید آثار ادبی و هنری با محتوای غنی، گفت: این گونه تولیدات ما باید پاسخگوی سئوالات نسل جوان امروزی و آیندگان و متناسب با نیاز همه گروه های سنی و اقشار مختلف باشد و بدون تحریف در اختیار مخاطبین قرار بگیرد.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در تولید آثار فرهنگی به ویژه کتاب نیازمند یک وحدت و همگرایی هستیم و باید از جزیره ای عمل کردن اجتناب کنیم.

وی با تأکید بر تولید آثار ادبی و هنری با محتوای غنی، افزود: این گونه تولیدات ما باید پاسخگوی سئوالات نسل جوان امروزی و آیندگان و متناسب با نیاز همه گروه های سنی و اقشار مختلف باشند و بدون تحریف در اختیار مخاطبین قرار بگیرند.

رشیدی ادامه داد: وقتی که راجع به حوادث و ادوار تاریخی مختلف مطالعه می کنیم، اگر در جایی خوب ثبت نشده باشد تاریخ دچار فراموشی و تحریف می شود که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود این مسائل را گوش زد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات ادبی و هنری پاسخگوی نیاز گروه های سنی مختلف باشد

تولیدات ادبی و هنری پاسخگوی نیاز گروه های سنی مختلف باشد