مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:002021-01-16سياسي

بی نصیب ماندن نخستین پردیس سینمایی شمال غرب کشور از اعتبار در نظر گرفته شده


نخستین پردیس سینمایی شمال غرب کشور که روند احداث آن در ارومیه ادامه دارد، روند کندی را در مرحله اجرا پشت سر می گذارد و همچنان در حال احداث است؛ - امری که به اختصاص اعتبار آن به بخش بهداشت و درمان ناشی از شیوع کرونا بی ارتباط نیست.

در ایام دهه فجر سال گذشته بود که کلنگ احداث نخستین پردیس سینمایی شمال غرب کشور در محل سینما آزادی ارومیه با حضور مسئولان استانی و ملی بر زمین زده شد تا این پردیس سینمایی که بزرگترین پردیس شمال غرب کشور نیز به شمار می رود، در دهه فجر امسال افتتاح شده و فضایی متفاوت در حوزه زیرساخت های پخش سینمایی در آذربایجان غربی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، با گذشت 11 ماه هنوز تا روز موعود برای افتتاح این طرح فاصله زیادی وجود دارد که دلیل این تغییر زمان و افتتاح نشدن در دهه فجر امسال، تغییر شرایط کشور در سایه شوم کرونا و اختصاص بخش زیادی از اعتبارات کشور و استان برای حوزه درمان و بهداشت و سلامت به منظور نجات بیماران و به تبع آن بی نصیب ماندن این پردیس سینمایی از اعتبار در نظر گرفته شده است.

تعطیلی سینماها در سایه کرونا و بی نصیب ماندن از درآمد آنها نیز مانعی دیگر در برابر ادامه روند احداث این پردیس سینمایی ایجاد کرده و فرصت نداد تا روح شادی بر کالبد صنعت سینمای استان دمیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نصیب ماندن نخستین پردیس سینمایی شمال غرب کشور از اعتبار در نظر گرفته شده

بی نصیب ماندن نخستین پردیس سینمایی شمال غرب کشور از اعتبار در نظر گرفته شده