مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:452021-01-16ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی تکواندو با نفرات جدید


دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی از امروز به میزبانی خانه تکواندو آغاز می شود که با نظر سرمربی تیم ملی نفرات جدیدی به اردوی آماده سازی دعوت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو مردان که برای حضور ملی پوشان در لیگ برتر تکواندو تعطیل شده بود از امروز (شنبه – 27 دی ماه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز می شود.

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی هوگوپوشانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو ضمن تأیید این خبر گفت: در مرحله جدید تمرینات از نفراتی برای حضور در اردو دعوت کرده ایم اما این موضوع به دلیل عملکرد این افراد در لیگ تکواندو صورت نگرفته است و بر اساس فاکتورهایی که به منظور شرکت در المپیک توکیو در نظر داریم دعوت شده اند.

وی افزود: رقابت های لیگ را به صورت دقیق رصد کردیم و تکواندوکارانی که توانایی خود را به نمایش گذاشته اند را شناسایی کرده ایم؛ انشاءالله در ادامه و برای حضور در رویدادهای پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی تکواندو با نفرات جدید

آغاز اردوی تیم ملی تکواندو با نفرات جدید