مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:452021-01-16ورزشي

حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان


حضور مستمر و فعالیت خیرخواهانه برخی از ورزشکاران ملی کشورمان برای کمک به مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رحیمی قهرمان و نایب قهرمان جهان، نفر سوم رقابت های جهانی کشتی آزاد و عنوان دار المپیک به همراه اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان ایران، عنوان دار آسیا و جهان در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) بار دیگر در مناطق محروم کشور حضور یافتند.

این قهرمانان ملی با سفر به روستاهای محروم منطقه مولاآباد کشاری و آزاتی استان سیستان و بلوچستان در 30 کیلومتری مرز ایران و پاکستان ضمن توزیع اقلام غذایی و بهداشتی از روند پروژه های ساخت مدرسه و مسکن که قرار است توسط این مؤسسه به بهره برداری برسد نیز بازدید کردند.

رسول خادم قهرمان جهان و المپیک و پرویز پرستویی هنرمند خوشنام کشورمان هم در این سفر حضور داشتند.

حسن رحیمی پس از حضور در این مناطق محروم گفت: بر اساس برنامه ریزی مؤسسه معمولاً هر هفته سفری را به مناطق محروم داریم که در هر نوبت با مشکلات جدیدی مواجه می شویم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است در وهله نخست امانت های خیرین را به دست هموطنان محروم برسانیم و بعد از آن با شناسایی مشکلات معیشتی، پزشکی، اشتغال، نبود آب قابل شُرب، نداشتن محل مناسب برای زندگی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان