مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:252021-01-16اقتصادي

عجب تدبیر شامخی بود که دولت مسئولیتش را نمی پذیرد؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این مطلب را روزنامه وطن امروز منتشر کرده و با یادآوری ماجرای تصویب و اعلام ارز 4200 تومانی (موسوم به ارز جهانگیری) نوشت: - فرافکنی های معاون اول رییس جمهور گویا تمامی ندارد.

جهانگیری پس از ادعای نجات ایران توسط دولت روحانی، از پذیرش مسئولیت دلار 4200 تومانی هم فرار کرد و آن را به نشست سران قوا نسبت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این مطلب را روزنامه وطن امروز منتشر کرده و با یادآوری ماجرای تصویب و اعلام ارز 4200 تومانی (موسوم به ارز جهانگیری) نوشت: طی ماه های اخیر با رشد شدید قیمت بسیاری از کالاها، انتقاد ها نسبت به تصمیم دولت برای تخصیص بی نتیجه ارز 4200 تومانی به شدت بالا گرفت.

اظهارات مقامات مختلف نشان می دهد دولت از سال 97 تاکنون ده ها میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای مصارف مختلف تخصیص داده است.

با این حال اکنون قیمت بسیاری از کالا هایی که واردات آن ها مشمول دریافت ارز 4200 تومانی بوده، رشد شدید داشته است.

شکست سیاست تخصیص ارز ترجیحی به حدی بوده که برخی کالا های مشمول ارز دولتی حتی بیشتر از کالا هایی که با ارز آزاد وارد شدند، افزایش قیمت داشته اند.

اکنون و با اوج گرفتن انتقاد ها از سیاست دولت در تعیین دستوری نرخ 4200 تومانی برای ارز و شکست این سیاست، مقامات دولتی سعی در معرفی سایر بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجب تدبیر شامخی بود که دولت مسئولیتش را نمی پذیرد؟!

عجب تدبیر شامخی بود که دولت مسئولیتش را نمی پذیرد؟!