مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:202021-01-16اقتصادي

از «وزیر مالیه شدن مخبرالملک» تا «تشکیل 4200 پرونده تخلف ارزی»


وضوع اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، تاریخ اقتصاد ایران و جهان آینه ای است تمام نما از رویدادهای اقتصادی که در گذشته رخ داده است و بیانگر ریشه های تاریخی بسیاری از واقعیت های امروز ایران و جهان است.

موضوع اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

27 دی 1296، مستوفی الممالک وزیران خود را به این شرح معرفی کرد: مستوفی الممالک، رییس الوزرا و وزیر داخله، موئتمن الملک وزیر علوم و اوقاف، مشیرالدوله وزیر جنگ، مخبرالسلطنه وزیر عدلیه، مخبرالملک وزیر مالیه، مشاورالممالک وزیر امورخارجه، جعفرقلی سردار اسعد، وزیر پست و تلگراف، میرزا حسن خان معین الوزرا، وزیر فوائد عامه.

27 دی 1315، علی اکبر داور ـ وزیر مالیه ـ دو لایحه در خصوص واگذاری امتیاز استخراج نفت در شرق و شمال شرق کشور و همچنین واگذاری امتیاز احداث لوله نفت به شرکت نفت امریکا را به مجلس شورای ملی برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «وزیر مالیه شدن مخبرالملک» تا «تشکیل 4200 پرونده تخلف ارزی»

از «وزیر مالیه شدن مخبرالملک» تا «تشکیل 4200 پرونده تخلف ارزی»