مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:102021-01-16اقتصادي

پرداخت 143 میلیارد تومان تسهیلات به 37 واحد تولیدی یزد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: درخواست 37 واحد تولیدی و صنعتی استان برای دریافت 143 میلیارد تومان تسهیلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسید و برای اخذ وام به بانک های عامل معرفی شدند.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: درخواست 37 واحد تولیدی و صنعتی استان برای دریافت 143 میلیارد تومان تسهیلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسید و برای اخذ وام به بانک های عامل معرفی شدند.

محمدرضا علمدار با بیان این مطلب، افزود: 142 میلیارد تومان از این مبلغ در زمینه تسهیلات رونق تولید جدید و یک میلیارد تومان هم مربوط به تسهیلات تبصره 18 است و این تسهیلات هم شامل سرمایه در گردش و هم ثابت است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از 19 اردیبهشت 94 در استان، گفت: با تصویب مصوبات این کارگروه تاکنون اشتغال 50 هزار نفر در این خطه تثبیت شد.

علمدار یزدی عمده موارد مطرح شده را به ترتیب مسائل بانکی، بیمه تامین اجتماعی، مباحث مالیاتی، هزینه های مصرفی گاز و برق بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد، استان یزد در طی سال جاری موفق به کسب رتبه دوم ملی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بین استانهای کشور و با اختلاف بسیار ناچیز با استان اول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 143 میلیارد تومان تسهیلات به 37 واحد تولیدی یزد

پرداخت 143 میلیارد تومان تسهیلات به 37 واحد تولیدی یزد