مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:052021-01-16اقتصادي

بهره مندی 952 مددجوی یزدی از لوازم ضروری منزل


کمیته امداد استان یزد طی 9 ماهه سال جاری 952 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش 950 میلیون تومان را با مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند تحت حمایت قرار داد.

- ایسنا/یزد کمیته امداد استان یزد طی 9 ماهه سال جاری 952 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش 950 میلیون تومان را با مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند تحت حمایت قرار داد.

محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد استان یزد ضمن اعلام این خبر، از تلاش این نهاد برای تامین لوازم ضروری زندگی نیازمندان در راستای فراهم کردن آسایش آنها خبر داد و افزود: لوازم تهیه شده شامل یخچال، فرش، آبگرمکن، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر و بخاری بود که به مددجویان نیازمند اهدا شد.

وی همچنین یادآور شد: طی 9 ماهه سال 99 این نهاد نسبت به پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه 143 نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت به مبلغ 811 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات نیز اقدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، شجاعان با بیان این که این نهاد زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم کرده است، گفت: نیکوکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 952 مددجوی یزدی از لوازم ضروری منزل

بهره مندی 952 مددجوی یزدی از لوازم ضروری منزل