مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 04:352021-01-16اقتصادي

افزایش 20 درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام


رییس امور پیمان های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تولید، گوگرد به عنوان یکی از فرآورده های ویژه در پالایشگاه گاز ایلام از ابتدای امسال بیش از 20 درصد افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

- رضا شیرخانی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به کیفیت و خلوص بالای گوگرد تولیدی در این پالایشگاه و به منظور جلوگیری از آسیب به محیط زیست حین فرآیند تولید، عرضه آن عمدتا به صورت دانه بندی شده، انجام و به واسطه فعالیت های صورت گرفته در حوزه بازاریابی و ارتقا جایگاه آن، در بازارهای داخلی با بالاترین قیمت در داخل کشور نسبت به محصولات مشابه تولیدی سایر پالایشگاه ها از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا و همچنین به صورت مستقیم از پالایشگاه خریداری می شود.

وی با بیان اینکه در جهان امروز مهندسی فروش بر این ایده متکی است که در شرایط مساوی، مشتری ها محصولاتی را خریداری می کنند که کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند،گفت: استراتژی بخش فروش امور پیمان های پالایشگاه گاز ایلام بر روی بهبود مستمر، شناسایی مشتریان و نیازهای آنها و در نهایت تعریف روش های فروش متمرکز است.

رییس امور پیمان های شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد:در آینده برنامه تولید گوگرد بنتونیتی که حاصل آن تکمیل زنجیره تولید، کسب ارزش افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام

افزایش 20 درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام