مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 04:252021-01-16پزشكي

86 درصد مردم استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین بررسی ها، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز، اماکن و محیط های اداری و کاری استان 86 درصد است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین بررسی ها، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز، اماکن و محیط های اداری و کاری استان 86 درصد است.

علیرضا نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، گفت: منظور از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی همان میزان استفاده از ماسک توسط خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح مراکز، اماکن و محیط های اداری و کاری استان است.

وی بیان کرد: رعایت موارد مذکور در بجنورد 86 درصد، شیروان 76 درصد، مانه و سملقان 93 درصد، جاجرم 90 درصد، گرمه 92 درصد، فاروج 80 درصد و راز و جرگلان 93 درصد است.

نوروزیان عنوان کرد: براساس آخرین بررسی های انجام شده وضعیت رنگی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شیروان و فاروج، نارنجی و بجنورد، راز و جرگلان، شیروان، مانه و سملقان، جاجرم و گرمه زرد اعلام شد.

وی با اشاره به این که وضعیت رنگی گفته شده برای هر شهرستان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی است و با وضعیت رنگی نمایش داده شده در نرم افزار ماسک تفاوت دارد، گفت: وضعیت رنگی در نرم افزار ماسک، نشان دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 درصد مردم استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

86 درصد مردم استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند