مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 02:302021-01-15پزشكي

راهکارهایی برای مدیریت استرس ناشی از امتحانات مجازی در پاندمی کرونا


روانشناس مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، استرس و اضطراب در ایام امتحانات را باعث کاهش عملکرد و عدم تمرکز دانشجویان دانست و به تبیین راهکارهایی برای مدیریت استرس در ایام امتحانات مجازی در پاندمی کرونا پرداخت.

- روانشناس مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، استرس و اضطراب در ایام امتحانات را باعث کاهش عملکرد و عدم تمرکز دانشجویان دانست و به تبیین راهکارهایی برای مدیریت استرس در ایام امتحانات مجازی در پاندمی کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فائزه سادات طاهری با اشاره به استرس فراگیران در ایام برگزاری امتحانات آنلاین خاطر نشان کرد: متاسفانه استرس شدید و طولانی مدت باعث تضعیف سیستم ایمنی، کاهش مقاومت بدن در برابر بیماری ها و افزایش شانس ابتلا به بیماری می شود.

در دانشجویان و فراگیران نیز استرس و اضطراب در ایام امتحانات ممکن است باعث کاهش عملکرد و تمرکز و در نهایت نتیجه نامطلوب شود.

این کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در ادامه به بیان توصیه هایی پرداخت که می تواند در کنترل و کاهش استرس، نگرانی، ترس و اضطراب کمک کننده باشد.

مدیریت زمان در هنگام آزمون این روانشناس با اشاره به اهمیت مدیریت زمان در هنگام آزمون برای جلوگیری از بروز استرس ناشی از کم آوردن وقت به دانشجویان توصیه کرد ابتدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای مدیریت استرس ناشی از امتحانات مجازی در پاندمی کرونا

راهکارهایی برای مدیریت استرس ناشی از امتحانات مجازی در پاندمی کرونا